Algemene Ledenvergadering 24-01-2018

Zoals elk jaar wordt na afloop van het wandeljaar de Algemene Ledenvergadering gehouden. Deze keer was dat vroeger dan normaal vanwege het feit dat er maar liefst 3 nieuwe bestuursleden werden gekozen. Peter Hendriks, Cor Langeveld en Henk Drummen zullen het zittende bestuur gaan ondersteunen.

De vergadering vond dit jaar weer onder grote belangstelling plaats op woensdag 24 januari 2018, zoals gebruikelijk in het Vöske te Berg en Terblijt.

Tijdens de vergadering werd verslag worden gedaan over alle activiteiten in 2017, waaronder natuurlijk onze wandeltochten en de financien van onze vereniging. Naast de benoeming van de 3 nieuwe bestuursleden, werden twee (aanwezige) van de vier jubilarissen gehuldigd en werd er meer verteld over de bustochten in 2018. Ook werd de stand van zaken rondom de nieuwe wandelbond FLOW toegelicht.

Alle leden werden wederom bedankt voor hun grote inzet tijdens de wandeltochten van WV Vilt in het afgelopen jaar.