Succesvolle Eindejaarstocht

Op 28 december van het oude jaar hebben wij een geweldige Eindejaarstocht beleefd. Dit keer niet op de laatste zondag van het jaar, maar midden in de week op een woensdag, vanwege oudejaarsactiviteiten van de wandelcollega's elders.

Hoewel geen sneeuw helaas, was het prima wandelweer en ruim 800 wandelaars kwamen dan ook vol goede moed in hun kerstvakantieweek naar de start in Gronsveld. Vaak met het hele gezin, zodat we ook vele jonge wandelaars mochten begroeten. Er waren mooie routes uitgezet over 8, 14 en 21 kilometer door het mooie heuvelland en deels door het Savelsbos.

Onderweg werden de wandelaars zoals gebruikelijk goed verzorgd; de erwtensoep en goulashsoep vloog de pan uit. En bij de finish de traditionele overheerlijke vers gebakken wafels met warme kersen en slagroom. Ook uitverkocht. Onze vrijwilligers waren er maar druk mee.

Na afloop hebben we veel complimenten ontvangen van de wandelaars. Wij bedanken dan ook alle wandelaars voor hun deelname en onze onovertroffen vrijwilligers voor het vele werk dat er weer verricht is.

Onze volgende Eindejaarstocht is dit jaar weer op woensdag, 27 december 2017. Noteer die datum alvast in je wandelagenda. Graag zien wij iedereen dan weer.