RABO Boem-Tocht

Na het succes van de eerste 3 BOEM-tochten (Bewegen Ontdekken Ervaren Meedoen) van 2017, 2018 en 2019 wordt op de zondag van de Bloesem2daagse, 26 april 2020, alweer de vierde editie georganiseerd. Kunnen we het aantal van ruim 150 deelnemers (kinderen samen met hun begeleiders ) voor dit bijzondere evenement dit jaar verbeteren? Er wordt in elk geval weer een spannende route van 8 km uitgezet met naast de jaarlijkse educatieve elementen ook weer enkele oudhollandse spellen onderweg. Ook kunnen er weer leuke opdrachten worden uitgevoerd en mooie foto's gemaakt; dat maakt deze wandeling weer tot een spannende ontdekkingstocht. Onderweg krijgen de kinderen nog iets lekkers en na afloop uiteraard weer de speciale medaille. Voor de opdrachten- en fotowedstrijd zijn weer leuke prijzen beschikbaar.

We hopen iedereen weer te mogen ontvangen voor de 4e editie. Reserveer hiervoor alvast de datum: zondag 26 april 2020.

Meer informatie over de tocht en de activiteiten volgen binnenkort.

BOEMtocht-2019.jpg