Onze Wandeltochten

Wandelvereniging Vilt is ontstaan in 1956 en organiseert elk jaar 3 grote wandeltochten in de fruitregio van het Heuvelland. Daarnaast verlenen bestuur en vrijwilligers actieve ondersteuning bij de jaarlijkse Heuvelland4daagse en de wandeltochten van ODS (personeelsvereniging van enkele grote Limburgse bedrijven). Daarbij wordt gestart vanuit verschillende startplaatsen, die per tocht om de twee jaar veranderen. De tochten kennen zeer gevarieerde parcoursen van 7-14-21-28 en 42 km en worden georganiseerd onder auspiciĆ«n van de landelijke wandelbond kWbn. Vanaf 2017 is er bij elke tocht een speciale jeugdtocht op de kortste afstand, met speciale activiteiten onderweg en leuke prijzen. Het IVV-stempel is steeds aanwezig. De tochten gaan onder alle omstandigheden door.

Hieronder vind je achtergrond informatie van de 3 wandeltochten die wij elk jaar organiseren met daarbij mooie impressiefoto's.