Bloesem2daagse

We hebben een geweldige BLOESEM2DAAGSE editie 2017 achter de rug. Maar liefst 3000 wandelaars hebben op 22 en 23 april genoten van de prachtige wandelroutes en uitstekende verzorging. Daarnaast hebben 250 jeugdige deelnemers meegelopen tijdens de allereerste editie van de BOEM-TOCHT. Deze tocht is speciaal voor de jonge wandelaar opgezet.

Op zaterdag 21 en zondag 22 april 2018 organiseert Wandelvereniging Vilt weer de volgende editie van het traditionele wandelweekend door de Zuid-Limburgse bloesemwereld. Weer een echte BLOEMSEM2DAAGSE met elke dag 5 afstanden. Deze afstanden zijn zoals gebruikelijk de 8, 14, 21, 28 en 42 kilometer. Op de zondag is de 8 km ingericht als jeugd- en gezinswandeling met daarin weer diverse verrassende elementen. Voor de jeugd van 6-14 jaar wordt daarin de 2e editie van de BOEM-TOCHT opgenomen. Op beide dagen is het lopen van een dagtocht ook mogelijk: de bloesemzaterdag en/of de bloesemzondag.

De startplaats en de routes van de 7e editie in 2018 zijn nog niet bekend, maar zullen via de website worden gecommuniceerd.