Eindejaarstocht

Op woensdag 27 december 2017 organiseert Wandelvereniging Vilt weer zijn traditionele Eindejaarstocht. Veel mensen zijn tussen Kerst en Nieuwjaar vrij en dat is dan ook een mooie gelegenheid om de buitenlucht op te zoeken en lekker het jaar uit te stappen door een schitterend natuurgebied. Even lekker ontspannen in de buitenlucht om de ingenomen calorieën tijdens de kerstdagen te verwerken. Deze laatste wandeling van Wandelvereniging Vilt in het oude jaar is een aardige gelegenheid om wandelvrienden te ontmoeten en het jaar uit te luiden. De afstanden zijn dit keer 8, 14 en 21 kilometer.

Start en finish voor deze tocht zijn nog niet bekend. Volg hiervoor de berichten op onze website.

Er is gezorgd voor voldoende gratis parkeerplaatsen in de directe omgeving van de startplaats. Het inschrijfgeld bedraagt €2,75 met sticker en €2,50 zonder sticker. Leden van erkende wandelverenigingen ontvangen een korting van €1,00. Het IVV-stempel is aanwezig. De tocht gaat onder alle weersomstandigheden door.

De routes moeten nog worden samengesteld.  Onderweg kunnen de wandelaars zoals gebruikelijk gebruik maken van allerlei ondersteunende faciliteiten zoals EHBO-verzorging, koude en warme dranken, soep, belegde broodjes en Limburgse vlaai. Ook worden er weer de traditionele zelfgebakken wafels met warme kersen en slagroom aangeboden. Dit alles tegen redelijke prijzen.

Starttijden: 8 en 14 kilometer van 08.00 tot 13.00 uur, 21 kilometer van 08.00 tot 12.00 uur.