LID WORDEN VAN ONZE VERENIGING

Dat kan heel eenvoudig. Het lidmaatschap is voor iedereen mogelijk en wordt verkregen door overmaking van de contributie op rekeningnummer NL10RABO 010.62.10.025 BIC RABONL2U t.n.v. Wandelvereniging Vilt. Vermeld contributie 2020 en daarnaast (voor)naam en adres. Tevens graag een e-mailtje naar louis.theunissen@hotmail.com met vermelding van voorgaande gegevens en mobile nummer. U ontvangt dan een inschrijfformulier “lidmaatschap WVVilt”.

LIDMAADSCHAP 2020

Korting van € 1,00 op alleen onze eigen wandeltochten en 4 x per jaar het clubblad.

Korting van € 1,00 op alle aangesloten tochten en 4 x per jaar het clubblad + Standaardlidmaatschap kWbn. Leden ontvangen het “Alles-in-1-pakket” met :

-->  Wandelvoordeelpas (met korting bij partners en op evenementen)

-->  5 x per jaar Magazine wandel.nl

--> Jaargids wandelevenementen

Korting van € 1,00 op alle aangesloten tochten en 4 x per jaar het clubblad + Basislidmaatschap kWbn. Leden ontvangen de Wandelvoordeelpas (met korting bij partners en op evenementen).

ALGEMEEN

Wandelvereniging Vilt is aangesloten bij de kWbn. De Koninklijke Wandelsport Bond Nederland is de overkoepelende organisatie waarbij alle provinciale regiobonden zijn aangesloten.

E-mailadres: info@kwbn.nl

Website wandelbond : www.kwbn.nl