Lid worden van onze vereniging

Dat kan heel eenvoudig. Het lidmaatschap is voor iedereen mogelijk en wordt verkregen door overmaking van de contributie op rekeningnummer NL10RABO010.62.10.025 BIC RABONL2U t.n.v. penningmees­ter Wandelvereniging Vilt contributie 2017. Vermeld daarnaast naam, adres en geboortedatum. Tevens graag een e-mailtje naar helenetroisfontaine@kpnmail.nl met vermelding van deze gegevens en telefoonnummer.

Lidmaatschap 2017

Lidmaatschap alleen Wandelvereniging Vilt        € 10,00

Korting van € 1,00 op alleen onze eigen tochten en 4 x per jaar het clubblad.

Lidmaatschap WV Vilt met standaardlidmaatschap kWbn:       € 23,00
Korting van € 1,00 op alle aangesloten tochten en 4x per jaar het clubblad + Standaardlidmaatschap kWbn. Leden ontvangen het ‘Alles-in-1-pakket’ met:

- Wandelvoordeelpas (met korting bij partners en op evenementen)
- 5x per jaar Magazine wandel.nl
- Jaargids wandelevenementen

Lidmaatschap WV Vilt met basislidmaatschap kWbn:     € 19,00

Korting van € 1,00 op alle aangesloten tochten en 4x per jaar het clubblad + Basislidmaatschap kWbn. Leden ontvangen de Wandelvoordeelpas (met korting bij partners en op evenementen)

Wandelvereniging Vilt is aangesloten bij de kWbn. De Koninklijke Wandelsport Bond Nederland is de overkoepelende organisatie waarbij alle provinciale regiobonden zijn aangesloten.
Het Bondsbureau is gevestigd in Nijmegen, Postbus 1020 6501 BA en is telefonisch bereikbaar onder 024-3655575.
E-mail adres: info@kwbn.nl

Website wandelbond: www.kwbn.nl