Ledenwerving

Mede dankzij enkele alternatieve wandeltochten in coronajaar 2021 en een speciale ledenwerfactie in de gemeente Valkenburg is ons ledenaantal in 2021 gestegen van 150 naar bijna 190 leden. Door natuurlijk verloop en andere oorzaken verliezen wij aan het begin van elk jaar altijd diverse leden; desondanks is het ledenaantal inmiddels verder gestegen naar 195.

Hebt u of uw kinderen (speciaal jeugdlidmaatschap) interesse neem dan contact op via het contactformulier op deze website. Het lidmaatschap van WV Vilt kost slechts €10 per jaar (jeugdleden tot 16 jaar slechts €5). Ook kunt u via WV Vilt - goedkoper - lid worden van de landelijke wandelbond kWbn.

Leden van WV Vilt genieten korting op deelname aan wandeltochten en ontvangen een persoonlijke ledenpas. Hiermee kan o.a. korting ontvangen worden op aankopen bij enkele lokale leveranciers. Zo krijgen onze leden 10% korting op outdoor artikelen bij Vakantiewereld, 10% korting op een menu voor max 4 personen bij Restaurant In den Hoof. Binnenkort volgt Bakkerij Paulissen met een speciale ledenactie en komen er nog andere bedrijven bij.

Jaarlijks organiseren wij een feestmiddag voor onze leden en meewerkende vrijwilligers.