Bloesem2daagse

B2D 2023 button.jpg

10e editie Bloesem2Daagse op 22 en 23 april 2023!

Na een succesvolle Bloesem2Daagse in 2022 met bijna 2.800 wandelaars zijn inmiddels de voorbereidingen gestart voor de 10e editie van de Bloesem2Daagse. Wij gaan hiervan een speciale editie maken met een Limburgse lekkernij voor iedere wandelaar die via de voorinschrijving voor beide dagen inschrijft. Ook willen wij zorgen voor een muzikale omlijsting en nog enkele extra zaken die op dit moment nog in de voorbereidende fase zitten.

Start- en finishlocatie is ook in 2023 zaal Amicitia in Banholt. En zeker net zo belangrijk is de catering, zowel onderweg op de rustplaatsen als in zaal Amicitia. Tegen vriendelijke prijzen zijn koffie, thee, vlaai, broodjes, soep en overige dranken verkrijgbaar.

Natuurlijk zijn de wandelingen op beide dagen weer het belangrijkste!

Op zaterdag gaat de route van de 8 km. vanuit Banholt richting Reijmerstok. De route van de overige afstanden (14, 21, 28 en 42 km.) gaat richting Eckelrade via het Savelsbos naar Cadier en Keer. Daarna richting Bemelen (met onderweg mooie uitzichten) en dan terug naar Banholt.

Op zondag gaan alle routes vanuit Banholt richting Noorbeek, vervolgens via de Voerstreek (België) naar Slenaken, Mechelen en Epen en vervolgens weer terug naar Banholt.

Ook de jeugd van 6 – 14 jaar wordt niet vergeten; de 5e BOEMtocht staat op zondag 23 april op het programma met onderweg leuke opdrachten.

Voorinschrijven is mogelijk! Klik op onderstaande button en schrijf je in! (Voor leden van een wandelsportbond; houd je lidmaatschapskaart bij de hand!)

Wij verwelkomen je graag op 22 en/of 23 april a.s.

Educatieve elementen tijdens Bloesem2Daagse op zondag 22 april 2018