Bloesem2daagse

Perfecte temperatuur om te wandelen, een zonnetje en veel blije gezichten. Dat is het resultaat van twee dagen hard werken door de vele vrijwilligers tijdens de Bloesem2Daagse. De bloesem was nog net heel mooi en de routes werden met name op de zaterdag als pittig ervaren. Van heinde en verre mochten wij bijna 2.800 wandelaars (inclusief de kinderen die deelnamen aan de BOEMtocht) verwelkomen.

Onderstaand enkele reacties van wandelaars die wij hebben ontvangen:

Gerda:
We hadden allebei de dagen prachtig weer, we hebben genoten van de mooie natuur. De zaterdag was een pittige route met prachtige vergezichten; het was het waard. De tweede dag hebben we genoten van het Savelsbos en alle bloesem. Complimenten voor de organisatie.

Doenja met kinderen: deelgenomen aan de BOEM-tocht:
Een goed aangegeven en georganiseerde wandeling. Mooie route ook. De afstand tussen de spellen was precies goed. Zodra mijn kinderen moe werden en vroegen wanneer we er zouden zijn, kwam er een spelletje dat ze goed afleidde van het moeie gevoel. Ze waren dan ook heel trots op hun medaille.

Wil en Maria, Spijkenisse
De 2 daagse bloesemtocht is door ons zeer positief ervaren. We komen al jaren in Zuid-Limburg en hebben ook al een paar keer (deels) deelgenomen aan de Heuvelland Vierdaagse. Al was de bloesem al een beetje over de top, wij hebben genoten van de wandelingen en de uitzichten die Zuid-Limburg en de Voerstreek te bieden hebben. Ook de typische sfeer in beide gebieden staan ons na aan het hart. De routes waren werkelijk uitstekend aangegeven en ook de verzorging onderweg was prima, zowel de interne als de externe gelegenheden. Als ik een cijfer zou moeten geven zou ik een dikke 10 geven.

BLOESEM2DAAGSE 2023: 22 EN 23 APRIL

Educatieve elementen tijdens Bloesem2Daagse op zondag 22 april 2018