Bloesem2daagse

Alternatieve Bloesem2daagse WV Vilt 2021

Vanwege corona kon ook dit jaar de reguliere Bloesem2daagse geen doorgang vinden. Maar we zouden geen Wandelvereniging Vilt zijn als we daar geen oplossing voor zouden vinden. We hebben  op 10 en 11 april aan iedereen die alleen, met z’n tweeën of met het gezin toch wilde wandelen twee verschillende routes van 14 kilometer door het mooie Heuvelland aangeboden. Duidelijk gemarkeerd van begin tot eind zoals ook bij onze reguliere tochten.

Vanaf startplaats Fanfarezaal Berg en Dal in Slenaken kon er tussen 08.00 en 13.00 uur op eigen gelegenheid gelopen worden, maar konden onderweg geen voorzieningen aangeboden worden. En ondanks het minder goede weer hebben daar veel wandelaars dankbaar gebruik van gemaakt.

(PS Onze vereniging verdient hier uiteraard niets aan, deelname is gratis. Mocht u onze vereniging toch willen helpen om in de toekomst echte tochten te blijven organiseren, kunt u zich op onze website aanmelden als lid voor een tientje per jaar. Dat is ook bijna voor niks….)

En degenen die nog een ticket van 2020 hebben, geen nood, dat blijft gewoon geldig voor 2022.

Educatieve elementen tijdens Bloesem2Daagse op zondag 22 april 2018