Wandelagenda

1e714c6e7cdaf56c02ccf121e467f3de.jpg

In onze regio worden elke week prachtige wandeltochten door actieve wandel-organisaties georganiseerd voor elke wandelaar. Wij hebben de mooiste wandeltochten voor het komende kwartaal in Nederland en België voor u geselecteerd. Wij wensen u veel wandelplezier. Onderstaand kunt u de agenda downloaden.

Wandelagenda Q1 2022

Wandelagenda Q2 2022

Wandelagenda Q3 2022

Er is een wandelagenda samengesteld. Maar, let op………….

Vanwege Corona zijn de geplande, georganiseerde wandeltochten nog steeds deels afgelast

De opgenomen wandelingen kunnen vanwege de ontwikkelingen met Covid alsnog worden afgelast of beperkt. Dat geldt voor Limburg maar ook voor België.

Advies blijft dan ook voor de genoemde tochten contact te zoeken via de link naar de vermelde website. Of contact zoeken via het opgenomen mailadres dan wel per telefoon.

Om te weten of meer tochten in Nederland of België al dan niet doorgaan, kunt U de volgende websites bezoeken.

• www.wandel.nl Kies “Agenda”, “Toon evenementen” Kies “Bepijld” bij en tijdsbestek waarin U wilt zoeken. Dit alles voor tochten van aangesloten verenigingen bij de kWbn
  • www.flow-wandelen.eu voor tochten van aangesloten verenigingen bij FLOW
  • www.walkinginbelgium.be voor tochten van aangesloten verenigingen in België

Veel wandelplezier.